Senin, 23 November 2015

Diet Tambahan Amaran? Kebenaran Di sebalik Menyembuhkan Herba - Upaya Epilepsi - Percubaan dan Kesilapan

Diet Tambahan Amaran? Kebenaran Di sebalik Menyembuhkan Herba - Upaya Epilepsi - Percubaan dan Kesilapan

Herb: Jadi, Josh, apa yang anda katakan tentang penawar herba?

Josh: Sebenarnya, Herb, penawar perubatan tidak berkesan untuk epilepsi saya terjejas keperluan saya untuk mencari penawar semula jadi; Pemikiran analitikal saya adalah penting untuk proses penyelidikan saya. Oleh itu, perjuangan saya dalam menyempitkan punca sawan saya terpaksa kaedah percubaan dan kesilapan.

Herb: Berapa banyak percubaan dan kesilapan adakah anda perlu melalui sehingga penawar yang baik muncul?

Josh: Selepas banyak kajian saya mendapati bahawa setiap penyebab gangguan penyitaan saya adalah seperti yang mungkin kerana apa-apa sebab lain. Ini adalah amat mengecewakan bagi saya! Itu adalah keadaan yang saya mendapati diri saya dalam dengan pencarian saya untuk punca sawan.

Harapan saya adalah untuk mencari satu sama faktor tunggal dan menguji setiap individu. Saya hanya cara yang ada untuk kaedah ini adalah untuk memohon penawar individu untuk setiap sebab mungkin; TETAPI saya hanya boleh melakukan penawar ini satu demi satu! Jadi saya terpaksa ditukarkan kepada satu proses yang sangat panjang.

Adalah penting untuk ambil perhatian bahawa banyak masa masuk ke dalam menyiasat kesan-kesan sampingan ubat-ubatan untuk ubat herba dikatakan itu. Ia mungkin mengambil masa yang banyak masa untuk mencari penawar yang bekerja, tetapi sering kali masalah-masalah lain di permukaan badan yang mana ubat lain perlu didapati juga. Dalam kes saya, saya telah mendapati ia menjadi carian berterusan yang masih belum berakhir dan telah berterusan diperlukan pelarasan satu jenis atau yang lain. Secara peribadi, saya telah mendapati bahawa kunci penting sedang konsisten dengan makanan tambahan seperti minyak Omega dan vitamin B, dan kemudian beralih sekitar kegunaan saya nutrien lain sebagai badan saya berubah.

Herb: Adakah anda cuba untuk menjadi sederhana tentang mengatakan bahawa anda tidak pernah mendapati penawar lagi? Yang benar-benar tidak bunyi menggalakkan!

Josh: Tidak betul-betul Herb; sebenarnya yang sebaliknya adalah benar. Ada kalanya aku mendapat makanan tambahan yang membantu saya pergi ke dua tahun tanpa apa-apa penyitaan dan tanpa sebarang ubat. Tetapi badan turun naik kerana ia matang dan keperluan perlahan-lahan berubah. Oleh itu, apabila keperluan saya berubah dan sawan perlahan-lahan mula kembali maka saya perlu memberikan tumpuan kepada badan saya dan mengetahui apa yang diperlukan dan menyediakan nutrien yang betul untuk itu.

Menyembuhkan turun naik sebagai badan yang turun naik dan saya telah mendapati banyak penawar yang berjaya kerana saya tidak menjangkakan ajaib "untuk selama-lamanya" mengubati. Salah satu perkara yang saya telah menentukan bahawa keperluan otak untuk minyak Omega dan vitamin B tidak pernah berubah.

Sekali lagi, ia adalah penting untuk menegaskan hakikat bahawa pesakit epilepsi perlu terus bergerak ke hadapan.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar